Προσοχή! Η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με την χρήση των cookies, όπως αυτή περιγράφεται στους όρους χρήσης. OK

Κανδύλης Μιχάλης

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1919 και πέθανε το 1995. Έκανε ελεύθερες σπουδές ζωγραφικής. Στη θεματολογία του περιλαμβάνονται νεκρές φύσεις και ιδιαίτερα εικόνες από από το αστικό τοπίο. Τα ρευστά περιγράμματα, οι πλούσιοι χρωματικοί συνδυασμοί και η έλλειψη στατικότητας χαρακτηρίζουν τις συνθέσεις του.

Από πολύ μικρός έδειξε το εξαιρετικό του ταλέντο στη ζωγραφική και έτσι, σε ηλικία δεκαέξι μόλις ετών, έγινε δεκτός στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Καθηγητές του ήταν οι μεγάλοι ζωγράφοι της εποχής, μεταξύ των οποίων και ο διάσημος Γεώργιος Ιακωβίδης. Αποφοίτησε απ' τη Σχολή αριστούχος. Αργότερα, μαθήτευσε κοντά στον παραδοσιακό ζωγράφο . Έκτορα Δούκα ο οποίος τον θεωρούσε ζωγράφο μεγάλης αξίας και τον είχε περιβάλει με την αγάπη του και τη φιλία του. Έλαβε μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις καθώς και σε δύο Πανελλήνιες, την πρώτη και την τρίτη. Έργα του έχει επίσης παρουσιάσει σε αρκετές ατομικές, με τελευταία το 1982. Πίνακές του βρίσκονται σε διάφορες συλλογές στην Αμερική, Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Σουηδία και Ελλάδα.
Στη ζωγραφική του καλλιεργεί έναν υπαιθρισμό με έντονη προσωπική σφραγίδα.
Θεωρείται ειδικότερα ζωγράφος της Αττικής, που την έχει περιδιαβάσει σπιθαμή προς σπιθαμή κ' έχει μετουσιώσει εικαστικά την πολυποίκιλη ομορφιά των τοπίων της .Έχει ζωγραφίσει τα ιδιόρρυθμα ξωκλήσια, τα χωριάτικα σπίτια, τους παλιούς πύργους και κάστρα της περιοχής. Παράλληλα όμως οι τοπιογραφίες του είναι εμπνευσμένες και από άλλα, εξίσου ενδιαφέροντα σημεία του ελλαδικού χώρου. Με τη θεματογραφία του αυτή, στο σύνολό της, προσφέρει μια εύχυμη και πανοραμική θέαση του τόπου μας, μεταπλασμένη μέσα από τη δική του ιδιοσυγκρασία. Τα τοπία του, στεριανά συνήθως, διαποτίζονται από το τοπικό χρώμα και από το ιδιαίτερο κάθε φορά κλίμα της περιοχής. Τα δέντρα, τα σπίτια, τα ζώα, οι άνθρωποι εξαϋλώνονται και απορροφούνται από τον περίγυρο. Οι συνθέσεις του πάλλονται από μια εσωτερική πνοή, ενώ το ελληνικό φως διαχέεται παντού με μια συγκρατημένη ένταση. Το σχέδιό του αποφεύγει τη στατικότητα, και τα περιγράμματα προσαρμόζονται στην κινητικότητα του συνόλου. Έκδηλη είναι παντού η ευχέρεια του καλλιτέχνη μας να αρχιτεκτονεί το εικαστικό υλικό και να εναρμονίζει τους χρωματικούς τόνους. Υποβάλλει έτσι αβίαστα την αισθητική συγκίνηση που, για την περίπτωσή του, είναι καρπός γνήσιου ψυχισμού και μεθοδικότητας. Ένα σοβαρό τμήμα του έργου του καλύπτεται από νεκρές φύσεις. Είναι ένα είδος που του προσφέρει την ευκαιρία να επιδείξει τη σχεδιαστική δεξιοτεχνία του, τη συνθετική του ικανότητα και το συναισθημα¬τικό του υπόβαθρο. Εδώ, με αλλεπάλληλες αφαιρέσεις, τα θέματα μεταπλάθονται σε εντυπώσεις, τα αντικείμενα χάνουν το βάρος τους και αποκτούν εξωπραγματική αυτονο¬μία. Η τέχνη του γενικά έχει μια υποβλητική εσωτερικότητα.

Δεν υπάρχουν προϊόντα Κάτω από αυτήν την Κατηγορία.